У Шанхаї близько 2000 автобусів, які обслуговують пасажирів на міських маршрутах, використовують біодизель замість звичної солярки. В якості сировини для виготовлення палива використовують харчовий жир (пережарене масло із фаст-фудів).
Використання біо дизеля передбачається в рамках нової екологічної програми китайської міської влади. Для цих же цілей був створений великий автопарк Shanghai Jiushi.
Однак, компанія буде отримувати пільги тільки у тому випадку, якщо автопарк буде функціонувати на основі біо-дизеля.
Експерти відзначають, що використання кулінарних жирів в якості палива для авто служить двом цілям. Перша: власники вуличних кафе і ресторанів будуть охочіше продавати відпрацьоване масло і перестануть смажити на ньому їжу багато разів поспіль. Друга мета: використання біо-дизеля дозволяє зменшити шкідливі викиди в атмосферу на 10%.
Використання біо дизеля передбачається в рамках нової екологічної програми китайської міської влади. Для цих же цілей був створений великий автопарк Shanghai Jiushi.
Однак, компанія буде отримувати пільги тільки у тому випадку, якщо автопарк буде функціонувати на основі біо-дизеля.
Експерти відзначають, що використання кулінарних жирів в якості палива для авто служить двом цілям. Перша: власники вуличних кафе і ресторанів будуть охочіше продавати відпрацьоване масло і перестануть смажити на ньому їжу багато разів поспіль. Друга мета: використання біо-дизеля дозволяє зменшити шкідливі викиди в атмосферу на 10%.