Підприємство «Дунайсудносервис» (Ізмаїл) завершило роботи з будівництва двотрюмної суховантажної баржі Grain-3 для компанії «Грейн-трансшипмент». Портом приписки несамохідного судна стане Херсон, - про це повідомляє ПрАТ "УДП" на своїй сторінці в Фейсбук.
Несамохідне судно з буксиром PLUTUS вже здійснило перехід з бази будівництва в Херсон.
Несамохідне судно з буксиром PLUTUS вже здійснило перехід з бази будівництва в Херсон.
Баржа будувалася шляхом стикування двох ліхтерів і вставки проміжної секції вантажного трюму.
Верф вже почала роботи з будівництва двотрюмної баржі Grain-4, також для компанії «Грейн-трансшипмент».
Верф вже почала роботи з будівництва двотрюмної баржі Grain-4, також для компанії «Грейн-трансшипмент».
Всього на потужностях ізмаїльського підприємства буде модернізовано вісім барж серії.
Осадка баржі становить 3,1 м, валова місткість - 3100 тонн, довжина - 79,4 м
Судна будуть використовуватися для перевезень зерна Дніпррм.
Флот «Грейн-трансшипменту», крім Grain-3, складає баржа Grain-1, яка була модернізована в 2018 році, чотири буксири (БТ-418, Алый, PLUTUS і ZEUS). У компанії - два перевантажувальних комплекси на річках Дніпро і Південний Буг.
ТОВ «СП Дунайсудносервис» здійснює модернізацію і ремонт суден типу «річка-море», займаючи близько 60% ринку таких послуг в Одеському регіоні.
Осадка баржі становить 3,1 м, валова місткість - 3100 тонн, довжина - 79,4 м
Судна будуть використовуватися для перевезень зерна Дніпррм.
Флот «Грейн-трансшипменту», крім Grain-3, складає баржа Grain-1, яка була модернізована в 2018 році, чотири буксири (БТ-418, Алый, PLUTUS і ZEUS). У компанії - два перевантажувальних комплекси на річках Дніпро і Південний Буг.
ТОВ «СП Дунайсудносервис» здійснює модернізацію і ремонт суден типу «річка-море», займаючи близько 60% ринку таких послуг в Одеському регіоні.