Тези прямого ефіру Олександри Кужель на каналі 112, який без перебільшення був бомбовий.
* * *
- Справа Юрченко — це просто кінець мотузки, яка сама по собі дуже довга. Сам він — це просто Фунт, якого не шкода;
- законопроект №2207-1, правки до якого просував Юрченко, вводив повну монополізацію ринку переробки сміття на користь Київспецтранса, а це величезні гроші;
- про ризики цього законопроекта повідомляла ще Юлія Тимошенко перед першим читанням, і в НАБУ направлялись листи — але ніхто нічого не помічав. Хоча в ньому, попри “казки” про “зелений тариф” зберігалась та сама система, яка призвела б тільки до збільшення звалищ;
Читайте також: Часть взятки для Юрченко должна была быть передана Герусу – СМИ
- насправді реагувати треба не на Юрченка, а й на Юлію Ковалів. До неї самої є купа питань, зокрема, закон про концесію — в якому в рамках концесійного договору право власності переходить до концесіонера. Тоді як в законі від про державно-приватне партнерство власність залишалась за державою;
- реагувати також треба на міністра фінансів Марченка, який викупив цінні папери (варранти), які Україна видала в рамках “реструктуризації боргу” Наталією Яресько, по яким ми мали виплатити 52 мільйони наступного року, а завдяки Марченко їх викупили за ціну, в 58 разів більше за їх реальну вартість (3,2 млрд. дол.);
- корупційні ризики закладено практично в кожен законопроект, який подається в парламент;
- законопроект №1182 про внутрішній водний транспорт містить пункт про дноуглублення без дозволу міністерства екології, причому грунт та пісок не вважається копалиною і може бути вільно реалізований;
Читайте також: «Смотрящего» за игорным бизнесом Баума пристроили в помощники нардепа Мотовиловца
- закон про донорство виписаний так, що реаніматологи в Україні залишаться без плазми крові, а при цьому приватній компанії дали право її експорта — написаний навіть відкритий лист реаніматологів про це;
- говориться про закупівлі вакцин, а між тим у нас “зависло” 28 млн. дол. на закупку вакцин з інших хвороб;
- більше того, у нас за минулі роки на 5 млрд. грн. закуплені ліки, а насправді не поставлені — ці питання треба задавати Супрун;
- приймаються законопроекти по “вбивству ФОП”. Начебто просто вводять касові апарати, але насправді це фіскалізація, яка призведе до закриття малих підприємств через непомірні додаткові витрати;
Читайте також: Пленки Деркача: О чем Байден говорил с Порошенко. ВИДЕО
- точно так само було із “євробляхерами”, а до того із людьми, які взяли кредити, а тепер потерпають від колекторів — всі ці люди хочуть спокійно працювати, а їх додатково придушують;
- війна із малим та середнім бізнесом є війна проти основ демократії, бо саме цей прошарок є базою для демократії;
- бюджет - це фінансова Конституція країни, ще два-три роки тому її готували більш-менш професійні кадри, а тепер ці кадри вимили із апарату і його готують агресивні непрофесіонали, підбрані явно по принципу “хто завгодно, головне щоб ідіот”;
- міністр юстиції повідомляє про “кінець епохи рейдерства” — а одночасно відкриває спеціальний сайт, на якому будуть повідомляти про спроби рейдерства. Тобто, ніякого кінця немає;
- рівень депутатів монобільшості дуже низенький, вони часто не знають Конституцію. Однак саме вони одноосібно формують Кабмін і несуть повну відповідальність за нього і за бюджет;
Читайте також: Кучеренко: Герус со схемой "Золотой ключик" грабит все государственные энергопредприятия
- підняття мінімальної заробітної плати до 6 — 6,5 тисячі є насправді гидотою. Постановою Кабміна при розрахунку субсидії кожній людині, якщо вона не працює, автоматично нараховується дохід в 50% мінімальної платні, а отже, завдяки цьому підвищенню різко зменшаться субсидії. До того ж від мінімальної заробітної плати рахуються всі штрафи — вони також виростуть, а це додатковий тиск. А ось платня бюджетникам рахуються не від мінімалки, а як оклад плюс доплати — так що тим же медсестрам, яким нині платять не більше 3-4 тис. грн. (середня 4573 грн. із доплатами - прим.), це підняття нічим не допоможе;
- “Батьківщина” подала ряд законопроектів, які буквально говорять Кабміну, як треба правильно діяти, але нас просто не слухають;
- функцію соціального захисту держава у нас не виконує начисто. Тому головною проблемою у нас ж повна відсутність довіри до держави, в тому числі й тому, що наші можновладці діють так, ніби стоять над законом;
Читайте також: Миссия невыполнима: Зеленский хочет одновременно и крышевать схемы, и спасти энергетику — нардеп
- зміни до виборчого кодексу почали руйнувати саму основу самоврядування, бо насправді люди не знають, за кого і в який саме орган голосують;
- були запроваджені неадекватні норми, які ставили за мету виключно заробіток — наприклад, як було із довідками про несудимість. Безкоштовна видача не працювала, а тут же виросло повно фірм, які це роблять за гроші;
- найбільшим джерелом маніпуляцій на виборах буде підрахунок, адже за новими нормами протоколи треба буде сканувати, а далеко не всюди є сканери, і навіть нормальний звʼязок. Так можна легко маніпулювати підрахунком, а наслідки цього будуть непередбачувані — можна підірвати країну.
Читайте також: Юлия Ковалив помогает Коболеву сохранить контроль над финансовым потоком в 72 млрд грн