Сенатор Марко Рубіо (республіканець, штат Флорида) заявив, що
адміністрація Байдена зробила Сполучені Штати "посміховиськом" усього
світу через свою політику, яка виходить за рамки будь-якої вигаданої
класифікації на кшталт “go woke, go broke”.
|
Марко Рубіо (Marco Antonio Rubio; нар. 28 травня 1971, Маямі) –
американський політик, член Республіканської партії, сенатор США від
штату Флорида |
"Це не президент і не адміністрація, які викликають повагу, а тим
більше страх або занепокоєння з боку наших супротивників", – сказав
Рубіо в ефірі програми Hannity і навів кілька прикладів, в тому числі фокусування на правах трансгендерів, расову нерівність та використання
системи правосуддя проти політичних опонентів і католицької церкви
замість того, щоб боротися зі зростаючою злочинністю, думати про потреби
американської армії та загрозу американській національній безпеці з
боку Китаю, – пише Хезер Гамільтон (Heather Hamilton) на Washington Examiner.
Одразу ж поясню, що Go woke, go broke – це англомовна
приказка, яка натякає на те, що цільова аудиторія популярних продуктів –
це все-таки психічно здорові люди, і тому при спробі догодити різного
роду дегенератам відбувається сильне падіння прибутку, оскільки
меншостей є менше, ніж нормальних людей. Фраза була введена
американським письменником-фантастом Джоном Рінго, який наголосив на
тенденції зараження творчості ще на початку 2000-х. Починаючи з 2010-х
почалася дедалі сильніша інвазія воукнутих у публічний простір – почали
знімати як серіали, так і створювати ігри, просуваючи «меншості» на
шкоду тому, що подобається більшості. Це – коли в серіалі обов'язково
мають бути лесбійки або гомосексуалісти, чорний, азієць, мати-одиначка
(щоб ширше відкрити вікно Овертона), а пара або сім'я все частіше й
частіше показується міжрасовою: щоб чоловік/жінка був білим, а
жінка/чоловік – чорним. В багатьох історичних фільмах з'явилися
чорношкірі герої (згадаймо хоча б чорну Анну Болейн в торішньому
серіалі!) – хоча в реальності ті історичні герої були білими. Навіть в
казки та мультики вносять цю політику – білу русалоньку замінили чорною, а Білосніжка стала "апофеозом расизму" і зникла з екранів.
Сенатор Рубіо піднімає питання: "І на чому нас фокусують в
культурі? Нас фокусують на тому, що якийсь чоловік, який видає себе за
жінку, отримує мільйони доларів за продаж спортивних бюстгальтерів Nike і
Bud Light. Світ дивиться на це і каже, що це – посміховисько.