17.04.23

Вітання з Днем пожежної охорони України

17 квітня в Україні щороку відзначають День пожежної охорони. 

Привітання із нагоди Дня пожежної охорони України

Вітаю вогнеборців та ветеранів пожежної охорони з професійним святом! Цей день – на честь людей, які працюють в цій небезпечній професії та ризикують своїм життям, щоб врятувати життя та майно інших. За першим сигналом про небезпеку пожежники відправляються туди, де виникає екстремальна ситуація, де потрібно зупинити вогневу стихію та врятувати життя людей. У складних ситуаціях ви завжди проявляєте самовідданість, готовність прийти на допомогу, здатність до самопожертви, професіоналізм, мужність та особисту дисципліну. Ми шануємо та поважаємо українських пожежників, які віддали своє життя у боротьбі зі стихіями, а нині – на передовій. Дякуємо тим, хто продовжує працювати на захисті життя та майна людей, допомагає у відновленні після бойових дій. Бажаю безпечних та спокійних змін, міцного здоров’я, злагоди та добробуту у ваших родинах! Перемоги та миру!

***

Вітаю з Днем працівників пожежної охорони України. Хочу побажати високої пильності і абсолютної впевненості, неймовірних сил і граничної обережності. Нехай жодна іскра не прошмигне повз тебе, нехай жодне полум’я не розгориться під твоїм наглядом. Удачі в роботі і щастя в особистому житті.

Читайте також: Вітання з нагоди Дня рятівника України

***

З професійним святом пожежників! Дякую вам за ваш героїчний труд і щоденні подвиги. Щиро бажаю спокійних трудових буднів. Нехай у роботі буде менше ризику, а стихія підкоряється вам. Бажаю, щоб полум’я палахкотіло тільки у ваших грудях, і ви завжди з тією ж самовідданістю, добротою, відповідальністю і професіоналізмом приходили на допомогу іншим.

***

З Днем мужніх та сильних людей, чий професійний обов’язок – порятунок життя та здоров’я людей. Міцного здоров’я, успіхів та сміливих вчинків. Нехай буде більше спокійних днів у Ваших трудових буднях!

***
Вітаємо з професійним святом працівників брандспойта і вогнегасника. Нехай небезпечний вогонь підкоряється, ліси не займаються, діти не граються з сірниками, ризик буде мінімальним, а випадки якомога рідше пожежними. Достатку, благополуччя, здоров’я і щастя. З днем пожежної охорони!

***

З Днем працівників пожежної охорони України. Нехай діти сірниками не балуються, а дорослі завжди відповідально підходять до поводження з вогнем. Але, якщо, раптом, пожежа трапиться, бажаю не боятися і не губитися, а хвацько і гідно вести боротьбу з язиками полум’я. Успіхів у роботі, благополуччя в житті, здоров’я і непереможної відваги серця!

***

Вітаю з Днем пожежної охорони і від душі хочу побажати ніколи не дати вогню взяти верх над тобою, постійно залишатися на сторожі порядку і безпеки, завжди впевнено нести свою службу і встигати радіти кожному своєму дню.


***

Вітаємо наших героїв, рятувальників, мужніх та самовідданих людей - працівників пожежної охорони з професійним святом. Ми висловлюємо глибоку подяку за вашу працю, за вашу готовність за першим сигналом прийти на допомогу. Спасибі за тисячі збережених життів, за врятовані сім'ї. Нехай фортуна завжди буде вашим супутником, а вогонь буде приборканий і переможений.

***

Вітаю з Днем працівників пожежної охорони України. Хочу побажати високої пильності і абсолютної впевненості, неймовірних сил і граничної обережності. Нехай жодна іскра не прошмигне повз тебе, нехай жодне полум'я не розгориться під твоїм наглядом. Удачі в роботі і благого щастя в житті.

***

Вітаємо всіх, хто щодня робить неможливе, ризикуючи життям, може впоратися з найстрашнішою і небезпечною стихією. Тих, хто рятує безліч людських життів, часом забуваючи про своє власне. Дорогі наші пожежники! Ми віддаємо вам честь і хвалу. Нехай у кожного з вас буде найщасливіша доля. Адже тільки щастя і благополуччя можуть стати гідною нагородою за вашу серйозну і героїчну працю. З Днем пожежної охорони!

***

З професійним святом пожежників! Дякую вам за ваш героїчний труд і щоденні подвиги. Щиро бажаю спокійних трудових буднів. Нехай у роботі буде менше ризику, а стихія підкоряється вам. Бажаю, щоб полум'я палахкотіло тільки у ваших грудях і ви завжди з тією ж самовідданістю, добротою, відповідальністю і професіоналізмом приходили на допомогу іншим.

***

З Днем мужніх та сильних людей, чий професійний обов'язок – порятунок життя та здоров'я людей. Міцного здоров'я, успіхів та сміливих вчинків. Нехай буде більше спокійних днів у Ваших трудових буднях!

***

Пожежників - героїв, які зберігають наш спокій, вітаємо з професійним святом. Дякую за вашу мужність, виявлену в самих екстремальних ситуаціях, коли лише самовіддані люди здатні зберегти присутність духу. Бажаємо здоров'я вам і вашим близьким. Миру, добра, благополуччя!

***

Вітаємо з Днем працівників пожежної охорони! Нехай діти країни сірниками не бавляться, а дорослі завжди відповідально підходять до поводження з вогнем. Але, якщо, раптом, пожежа трапиться, бажаю не боятися і не губитися, а хвацько, браво і гідно вести боротьбу з язиками полум'я. Успіхів у роботі, благополуччя в житті, здоров'я та непереможної відваги серця!

***

Я приєднуюся до привітань, які звучать сьогодні на твою адресу і на адресу твоїх колег! Пожежний - це чудова професія, ти можеш пишатися своєю працею кожен день! Від імені всіх людей, яким ти допоміг у важку годину, я кажу тобі спасибі за твою нелегку і небезпечну службу!

 

Читайте також