05.04.24

Слова скорботи за померлим чоловіком

Співчуття за чоловіком

Трагічно загинув,
Ти пішов і забрав все щастя і радість,
Залишив все горе і сльози.

* * *
Спасибі, рідний, що ти був. Низький уклін тобі, і наша пам’ять. У безмовному світі спи спокійно, коханий мій чоловік. 

Дивиться також:  Як висловити співчуття

* * *
Не зміряти наше горе, не злити його сльозами... Але тебе будем вічно любити як живого...

* * *
Твоє минуле-навіки з нами, твоє сьогодні — то наш біль, то жаль, то смуток, то серця рана дружини, твоїх дітей і онуків.

Якщо ви промовляєте слова вже після поховання або в день похорону,
то можна додати фразу: "Нехай земля буде пухом!".

* * *
Ти пішов від нас у вічність, але твоя світла пам’ять, твоя ніжність і добро твого серця назавжди залишиться з нами. Люблю тебе, пишаюсь тобою.


Ти залишив нас одних на півдороги. Як же нам цей біль знести? Як далі жити? Любий наш, ріднесенький, пробач, що в твою останню хвилину не було нас поруч, щоб тебе врятувати... 3 життя пішов ти миттєво, а біль залишив назавжди...

* * *
Ти сказав «Ви для мене найдорожчі в світі!»… І відлетів від нас, залишив нас одних... Але ти будеш жити у наших серцях, і час не загоїть цієї втрати … 

Дивиться також:  Вічна пам'ять: як висловити співчуття

* * *
Смерть забрала не твоє життя, а мою радість, мій сенс існування, залишивши мені печаль і сум. Я завжди дякуватиму Богу, що ти у мене був.

* * *
Ти був добрим, чесним, безкорисним – завжди піклувався про інших більше ніж про себе. Ми будем пам’ятати тебе завжди. Ти пішов з життя, а з серця – ні. Людина великої душі, рідний і улюблений, ти з нами.

* * *
В моїй душі оселилася імла, надовго. Пішло світило, яке осявало мені шлях, пішла найдорожча мені людина ... Але в пам'ять про цю дорогу людину я буду жити, на зло всім колотнечам і негараздам, жити і пам'ятати про нього - найдорожчого, найближчого, самого, самого ...

* * *
Ночами важко без тебе. І спогади, спогади гризуть пам'ять ... Як добре було би нам разом, як сумно без тебе ... Ти відійшов… лишилась пустота, яку заповнити не можна. Скажи нам рідний, як без тебе жити, і як повірить що тебе нема...

* * *
Все було в нім – душа, талант і доброта. Іскрилося все для нас, як світла мрія. Любимо тебе, пишаємося тобою, і в пам’яті нашій завжди ти живий.

Ніхто тебе не врятував... ти дуже рано пішов з життя... Але твоя світла постать, образ твій завжди буде перед нами.

* * *
Ти любив життя і людей, ти був у сім’ї надія і опора. Світ почорнів, світло потьмяніле,
і невтішне наше горе. Як рано ти пішов, рідний, залишивши нам печаль і біль. Дотепер звістка про твою смерть здається безглуздою помилкою! Неможливо це усвідомити!

Дивиться також: Вічна пам'ять бабусі своїми словами

* * *
Скінчилося твоє земне життя, всі сили в тобі погасли... Прощай, рідний наш коханий, вічна пам’ять тобі.

* * *
На землі усе стало нічим – ти пішов і з тобою пішли все щастя і радість, залишились нам горе і сльози.. Ти сам крокуєш у небі серед хмарин, у чеканні зустрічі з нами.

* * *
Спасибі, рідний, що ти був. Низький уклін тобі і наша пам’ять. Для нас ти живий і десь поблизу, у спогадах, в серці та у мріях.


* * *
Щемлячий біль втрати – люблячого чоловіка, дбайливого татка і дідуся, назавжди оселився в наших серцях.

* * *
Ти прожив все своє життя в турботах, а тепер заснув назавжди. Спи спокійно, безтурботно, ми завжди будем з тобою...

* * *
Живим тебе представити так легко, що в смерть твою повірить неможливо.

* * *
Вічний спокій дай йому Господи... Нехай йому світить віковічне світло. Хай відпочиває у мирі немеркнучому. Амінь.

* * *
В моїй душі оселилася імла, надовго. Пішло світило, яке осявало мені шлях, пішла найдорожча мені людина ... Але в пам'ять про нього я буду жити, на зло всім колотнечам і негараздам, жити і пам'ятати про нього - найдорожчого, найближчого, самого, самого ...



* * *
Ночами важко без тебе. І спогади, спогади гризуть пам'ять ... Як добре було б нам разом, як сумно без тебе ...

* * *
Безмежний смуток переповнює наші серця від важкої втрати. Пішов з нашого життя люблячий чоловік, і його відсутність заповнює нас глибокою тугою. Він був джерелом незрівняної теплоти та розуміння, і його відхід залишив нас в морі болю та зірваності.

* * *
Серце розриває втрата мого дорогого чоловіка. Його відсутність постійно нагадує про безодню, яка відкрилася у нашому житті. Він був нашою скалі, нашим провідником у складних часах, і тепер ми залишаємося з пустотою, яку не можна заповнити.

* * *
Слова не можуть виразити скорботи за втратою коханого чоловіка. Його сміх, його ласкаві слова, його турбота - все це залишається з нами як невід'ємна частина наших спогадів. Але тепер ми залишаємося з пусткою, яка нагадує нам про те, що ніщо не може замінити його присутність у нашому житті.

* * *
... А море життя як і раніше котить свої хвилі, і як і раніше б'є прибій ...
Тільки на берег моря виходжу я одна і розповідаю йому свою сумну історію.
А море шумить і плаче разом зі мною ... Тебе не повернути - звідти не повертаються.
Самотня зірка замерехтіла високо в небі - це твій привіт з небес.
Спасибі, милий, що ти і там пам'ятаєш про мене, спасибі за те, що ти любиш мене.

Читайте також