12.01.24

Вічна пам'ять бабусі своїми словами

Коли жінка прожила довге життя, і залишила земну обитель у похилому віці, можна сказати теплі слова співчуття щодо цієї події. Усі люди смертні, у кожного настає момент відходу. Коли вмирає жінка у віці – це не привід для відчаю, а можливість висловити їй подяку за те добро, яке вона дарувала людям.


Якщо ви особисто знали бабусю своїх друзів, знайомих, колег, то розкажіть, чим вона запам’ятається вам на довгі роки. Скажіть, з яким теплом у душі ви згадуватимете про неї.

Якщо ви знали її недостатньо добре, то, скажіть, як щиро співчуваєте своїм друзям і поділяєте їх горе. 

Щирі співчуття – єдине, що може втішити у такий момент осиротілих родичів покійного. За бажанням ви можете запропонувати і матеріальну підтримку, допомогу в організації похорону, покласти квіти на могилу.

Читайте також: Вічна пам'ять: як висловити співчуття

Приклади: 

  • Прийміть мої щирі співчуття, сумую разом із вами. Бажаю вам сили і тепла у цей важкий період.
  • Вічний спокій (ім’я, по батькові). Це була прекрасна жінка – чуйна, відкрита. Світла пам’ять про неї буде вічно в наших серцях. Сумую разом із вами. 
  • Співчуваю вам у цей важкий час. Нехай спогади про вашу бабусю будуть назавжди в серці.
  • Мої щирі співчуття вам і вашій родині. Нехай покійна бабуся знаходить спокій у вічності. 
  • Передчасний відхід (ім’я) став для нас несподіваним ударом, важко знайти слова, щоб висловити скорботу. Вона назавжди залишиться в нашій пам’яті молодою і життєрадісною. Прийміть мої щирі співчуття.
  • Прийміть наші щирі співчуття. Нехай Бог віддасть їй у небесах за все добро, що вона творила. Вона є і залишиться в наших серцях.
  • Щирі співчуття рідним та близьким. Велика втрата для нас. Пам'ять про неї буде в наших серцях. Сумуємо разом із рідними.
  • Я поділяю біль втрати і переживаю її разом із тобою. Згадую (ім'я) найтеплішими словами.
  • Горе, ні з чим не можна порівняти! І в мене немає слів, щоб зменшити твій біль. Але я знаю, що їй не хотілося б бачити твій розпач. Кріпися! Скажи мені, що б цими днями я могла взяти на себе?
  • Я вражений цією сумною новиною. Важко її прийняти. Поділяю твій біль втрати...
  • Моє серце розбите вчорашньою звісткою. Переживаю разом з тобою та згадую найтеплішими словами! Важко прийняти втрату! Вічна пам'ять!
  • Співчуваю! Боляче навіть подумати про це, важко говорити. Співчуваю твого болю! Вічна пам'ять! 
  • Словами не залікувати у серці страшну рану. Але світлі спогади про неї, як чесно і гідно вона прожила життя, завжди будуть сильнішими за смерть. У світлій пам'яті про неї ми завжди з Вами!
  • Ми пам'ятатимемо Вашу бабусю за всі добрі справи, які вона зробила. Приносимо наші глибокі співчуття у зв'язку зі втратою рідної людини.
  • Мені дуже шкода чути, що вашої бабусі більше немає. Я знаю, що така втрата глибоко ранить серце, бо ви її дуже любили. Любити і бути коханим – великий дар. Ваша бабуся пішла, але її безмежне кохання залишилося назавжди.
  • Багато наших дитячих спогадів пов'язані з дорогою людиною — бабусею. Ваша бабуся була особливою жінкою. Нам усім її не вистачатиме. Але вона житиме у наших спогадах. Згодом на зміну горю прийде радість за те, що вона була у нашому житті.
  • Словами не залікувати цю рану втрати. Але світла пам'ять про ___, яка чесно і гідно прожила життя, будуть сильнішими за смерть. Ми з Вами у вічній пам'яті про неї!
  • ___ була взірцем делікатності та такту. Пам'ять про неї буде настільки ж нескінченною, як її доброта до всіх нас. Відхід мами — ні з чим не можна порівняти горе. Прийми мої глибокі співчуття!
  • На згадку про найближчу людину треба триматися. Вона продовжуватиме піклуватися про тебе, навіть покинувши цей світ. Вічна пам'ять (ім'я).
  • Щирі співчуття рідним та близьким. Велика втрата для нас. Пам'ять про неї буде в наших серцях. Сумуємо разом із рідними. 
  •  Подруга, співчуваю! Боляче навіть подумати про це, важко говорити. Співчуваю твого болю! Вічна пам'ять (ім'я)!
  • Словами не залікувати у серці страшну рану. Але світлі спогади про (ім'я), як чесно і гідно вона прожила життя, завжди будуть сильнішими за смерть. У світлій пам'яті про неї ми завжди з Вами!
  •  Вся наша сім'я співпереживає твоєму горю. Співчуваємо… Кріпися!
  • Я сумую через вашу втрату. Я знаю, що це тяжкий удар для вас.
  • Пішла прекрасна людина. Мої співчуття вам і всій вашій родині у цей сумний та важкий момент.
  • Нема слів висловити Вам скорботу. Вона дуже багато означала у Вашому та моєму житті. Ніколи не забудемо…
  • Я не можу сьогодні бути поряд з вами, але мої думки тільки про ваше горе. Прийміть мої співчуття.
  • Мені сказали, що ваша .... померла. Сумую через вашу втрату. Приносимо свої щирі співчуття всім рідним і близьким людям.
  • Як грозові хмари раптом вкривають серпневе небо, так сумні звістки приходять тоді, коли, здавалося б, нічого не віщувало лиха… До горя неможливо підготуватися, неможливо знайти слова, щоб загоїти пекучу рану вічної розлуки з дорогою людиною для рідних, друзів, співробітників…
  • Важко висловити словами, як ми з ... співпереживаємо вашої втрати ... ! Золота людина, яких мало! Ми будемо пам'ятати про неї завжди! Нехай земля їй буде пухом! В ці дні вам, напевно, знадобиться допомога. Я хочу бути корисним, тож розраховуйте на мене!
  • Незбагненна втрата! Ми всі сумуємо втраті ... , але вам, звичайно, ще важче! Щиро співчуваємо, і будемо пам'ятати все життя! Хочемо в цю хвилину надати будь-яку допомогу, яка знадобиться. Розраховуйте на нас!
  • Сумно. Я поважаю і пам'ятаю ... і щиро співчуваю твоїй втраті! Найменше, що я сьогодні можу зробити – це чимось допомогти. Принаймні тим, чим можу, тож це не час, щоб соромитися. Кажи, що я можу зробити для тебе.
  • Моє серце розбите вчорашньою звісткою. Звістка про смерть ... – страшний удар! Боляче навіть подумати про те, що ми більше його її побачимо. Переживаю разом з тобою і згадую ... найтеплішими словами! Важко прийняти таку втрату! Прийми наші з чоловіком співчуття твоєї втрати! Вічна пам'ять!

Не так важливо, що ви скажете на прощанні з покійною – головне говорити щирі слова, які поділяють біль близьких. Адже скорботні слова потрібні не покійній, а її рідним. Вони потребують моральної підтримки та співчуття їхньому горю.

Слова співчуття з приводу смерті бабусі

Наша бабуся прожила довге життя – виростила прекрасних дітей, допомагала піднімати онуків. Кожному дарувала частинку свого серця. Тепер же, після її відходу, ця частинка зігріватиме і підтримуватиме нас довгі роки. Вона житиме, поки б’ються наші серця.

***
Згасла свічка життя, прекрасної, скромної та працьовитої жінки. Вона все життя дбала про рідних та близьких людей, дарувала тепло душі, підтримувала у скрутні хвилини. Ми назавжди збережемо пам’ять про неї, у наших серцях. Царство їй небесне.

***
Вона була мені не тільки однодумцем, з яким можна було обговорити все на світі, а й гідною опорою та підтримкою. Я високо цінувала її готовність прийти на допомогу в будь-якій ситуації. Біль від втрати переповнює моє серце, і ця рана не скоро затягнеться. Спи спокійно, дорога подруга.

***
Скільки добра вона робила ближнім! Як її всі любили, цінували за життя! З її відходом ми втратили частинку себе. Ми дуже співпереживаємо!
 
***
Кажуть, онуків люблять більше, ніж своїх дітей. І ми відчули сповна це кохання нашої бабусі. Її любов грітиме нас все життя, і ми, у свою чергу, передамо частинку цього тепла онукам та правнукам – нехай сонце кохання не меркне ніколи…

***
Бабусю, не віриться, що тебе вже немає. Ми всі сумуємо за тобою, нас проймає жаль та сум... У мене в пам'яті завжди твої слова, щоби ми частіш приїжджали до тебе. Я пам'ятаю всі твої поради, ти для мене була ніби мамою... Але життя іде так швидко й безупинно... а кращими миттєвостями мого життя є хвилини проведені з тобою... я завжди пам'ятатиму тебе.
 
***
Немає слів висловити, наскільки глибоко ми сумуємо про смерть. Вона була чудовою, доброю жінкою. Ми навіть уявити не можемо, наскільки сильним ударом став її відхід для Вас. Ми нескінченно сумуємо за нею і пам'ятаємо, як вона одного разу… . Вона була взірцем такту та милосердя. Ми щасливі, що вона була у нашому житті. Ви можете розраховувати на нашу допомогу будь-якої хвилини.
 
***
Словами не можна передати весь біль та смуток. Як страшний сон. Вічний спокій твоїй душі.
 
***
Ми щасливі, що її знали. Її добрий характер і щедрість дивували всіх нас, такою вона й запам'ятається! Важко висловити словами нашу скорботу — вона надто велика. Нехай хоч малою втіхою стануть найдобріші спогади та світла пам'ять про неї!
 
***
Все життя її пройшло в незліченних працях та турботах. Такою серцевою і душевною жінкою ми пам'ятатимемо її вічно!
 
*** 
З нею пішов зразок чесноти! Але вона залишиться дороговказом для всіх нас, хто її пам'ятає, любить і шанує.
 
*** 
Саме їй можна присвятити добрі слова: «Та, чиї вчинки і справи відбувалися від душі, від серця». Хай земля їй буде пухом!
 
*** 
У прожитого нею життя є ім'я: «Добродійка». (Ім'я) - джерело життя, віри та любові для люблячих дітей та онуків. Царство небесне!
 
*** 
Як багато ми недоказали їй за життя!
 
*** 
Прийми мої щирі співчуття! Яка людина! Вона як жила скромно і тихо, так і пішла смиренно, наче свічка згасла.

***
Все життя її пройшло в незліченних працях та турботах. Такою серцевою і душевною жінкою ми пам'ятатимемо її вічно!

***  
Кажуть, онуків люблять більше, ніж своїх дітей. Ми відчули сповна цю любов нашої бабусі. Це кохання зігріватиме нас все життя, і ми передамо частину її тепла своїм дітям і онукам…

***
Все життя її пройшло в незліченних працях та турботах. Такою серцевою і душевною жінкою ми пам'ятатимемо її вічно!

***
Цю втрату важко зрозуміти. Боляче навіть думати, що (ім'я) вже немає з нами, але світла пам'ять про неї назавжди залишиться у наших серцях.
 
***
Щирі співчуття тобі, моя люба. Яка чудова, світла людина пішла з життя. Немов свічка згасла. 

***
Ми щасливі, що знали (ім'я). Її добрий характер і щедрість дивували всіх нас, такою вона й запам'ятається! Важко висловити словами нашу скорботу — вона надто велика. Нехай хоч малою втіхою стануть найдобріші спогади та світла пам'ять про неї!

***
Саме (ім'я) можна присвятити добрі слова: «Та, чиї вчинки та справи відбувалися від душі, від серця». Хай земля їй буде пухом!

Читайте також