10.01.20

Привітання з Днем народження мамі


Мама є однією із найважливіших людин у нашому житті, яка дала життя, виховала, виростила й піклується про своїх дітей, незалежно від їхнього віку. Поштівка підготували нові привітання з Днем народження для мами у прозі та поезії. Любімо й цінуймо батьків!


Дорогенька мамо, від щирої любові вітаю Вас з Днем народження! Хочу подякувати Вам за те, що виростили мене, що ночей не досипали і багато в чому собі відмовляли, зарати того, щоб дати мені “хліб” у житті! Бажаю Вам довгих й щасликих літ прожити, щоб завжди були здоровенькі, щоб Ваше серденько завжди раділо, щоб кожен день приносив радість і спокій! Нехай Господь Вас оберігає й завжди благословляє!

***
Дорога, кохана, незамінна наша матуся! Прийми наші вітання з днем ​​народження! Прости нас, якщо ми тебе хоч раз засмутили або образили словом. Незважаючи ні на що, знай, що ми тебе завжди любимо і цінуємо. Ти найкраща людина в нашому житті, найрозумніша і найкрасивіша. Ти нас завжди підтримаєш, допоможеш, навіть коли всі відвернуться, і щиро радієш будь-яким нашим успіхам. Ти наш найкращий друг! У тебе найсмачніший борщ і неповторні вареники. Спасибі тобі за все, чому ти нас навчила! Ми тобі побажаємо натхнення, адже так, як тобі, більше нікому не підкоряться будь-які вершини! Звичайно ж, ніколи не хворіти, не засмучуватися через дрібниці і частіше посміхатися. Ми дуже любимо твою посмішку! Мамочка, ми тебе любимо! З Днем народження тебе!

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ:  Привітання з Днем Народження старших і поважних жінок

***
Наша найдорожча матусенько, в цей чудовий день, коли на світ з’явилася: прекрасна донечка, мама й бабуся, хочемо подякувати Господеві за те, що Ви у нас є! Бажаємо Вам справжнього жіночого щастя, щоб Ваші діти й онуки завжди створювали привід для радості та гордості! Нехай Ваші очі завжди сяють від щастя, руки болять тільки від наших міцних обіймів, а душа радіє від частих зустрічей з рідними людьми! Дуже-дуже любимо тебе, мамо! З Днем народження!

***
Дорога моя, мамо, вітаю з днем ​​твого народження! Я хочу побажати тобі благополучних буднів, нескінченно щасливого часу, міцного здоров'я і жіночої краси. Нехай тебе радують найприємніші і чудові моменти, добрі звістки і гарне самопочуття. Люблю тебе і нескінченно бажаю великого щастя.

***
Дорога Мамо, вітаю тебе з Днем народження! В цей прекрасний день від щирого серця бажаю тобі всього-всього найкращого, що тільки можна побажати рідній людині! Нехай збуваються завжди всі твої мрії, справжнього жіночого щастя, щоб твої найрідніші ніколи не засмучували тебе, а тільки створювали привід за них радіти! Ти найцінніший наш скарбик! Дуже-дуже всі любимо тебе й цінуємо, і безмежно вдячні Всевишньому, що ти у нас є!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:  Привітання з днем народження дружині від чоловіка

***
Мамо, бажаю, щоб твоє серце співало від щастя, а душа була розмальована веселковими барвами! Нехай завжди будуть гроші на найшикарніші твої забаганки! Нехай любов дарує тобі білі крила за спиною! Бажаю багато-багато щастя, відмінного здоров'я і всіляких гараздів! З днем народження!

***
Вітаю з днем старіння, тобто з днем народження! Нехай з роками не сиплеться з тебе пісок, нехай ноги постійно рвуться в танок, а попа шукає пригод. Успіху і грошенят, щастя і радості.

***
Сьогодні особливий день – у мами день народження! Спасибі, моя матуся, за ласку і терпіння, за руки твої ніжні, за серце твоє добре. Бажаю тобі радості, добра, добробуту. І пам'ятай, моя мила, що ти на світі найкраща!

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ:  Привітання з днем народження гарній жінці

***
Немає на світі серця ближче, дорожче та рідніше, ніж у милої матусі моєї. З Днем народження рідна! Нехай Господь тебе береже від порожніх переживань, сварок та дріб'язкових образ. Нехай завжди добро і радість будуть там, де будеш ти. Будь сповнена тепла, світла й душевної чистоти. Для мене ти найближча та найкоханіша людина. Ми з тобою нерозлучні, наче ниткою пов'язані навік. Нехай так буде завжди!

***
Хочу привітати з днем народження мою мамусю! Бажаю радості, веселощів, посмішок добрих тобі, найрідніша. Від щастя нехай іскряться очі, всі твої мрії нехай здійсняться. Нехай буде чудовий настрій. Мамо, з днем народження!

***
Кохана, рідна мамо, ти – найближча для мене людина у світі. Тебе всі люблять, цінують, поважають, а у нашій сім'ї ти наче оберіг. Спасибі за твою любов і настанови. Дякую за підтримку в скрутну годину. Прийми сьогодні найщиріші привітання і пам'ятай, що ти – найкраща.

***
З днем народження, люба мамо! Нехай не лякають тебе роки, які спливають. Кращої мами у світі я не знаю! Тож будь завжди молода душею. Нехай здоров'я з кожним роком міцніє, частіше відпочивай. Нехай у твоїх очах палає вогонь. Нехай здійснюються твої мрії. Нехай буде достаток і нехай у всьому тобі допомагає удача.

***
Мамо, нехай з роками меншає негараздів. Бажаю тобі тільки ясної погоди, хоча, не важливо, що там за вікном, нехай твій будинок буде наповнений любов'ю. Нехай близькі тебе зігрівають, а твоє серце наповнюється щастям. Достатку тобі! Нехай Господь наллє тобі повну чашу здоров'я. Будь ще сотню років молода. Люблю тебе! З днем народження, рідна!

***
Мамо, зі святом тебе! Вітаємо мила, з днем народження! Бажаємо тобі лише здоров'я, бадьорості і сил. Нехай кожен твій день приносить лише позитив та хороший настрій. Ми тебе дуже любимо! За все тобі спасибі, мамусю!

***
Вітаю з днем народження, мило моя мамо. Бажаю тобі, моя рідненька, здоров’я, щастя та добробуту, любові, радощів та гарного самопочуття. Мамо, нехай у твоєму житті не буде лихих годин, нехай кожен день дарує тобі впевненість, натхнення, диво та вдачу.

***
Мамо, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб кожна година твого життя була щасливою, кожна мрія здійсненною, кожна мета досягнутою, кожен день добрим, кожна справа успішною. Кохай та будь коханою, матусе, сяй, наче сонце, залишайся життєрадісною людиною, немов дитина!

***
З днем народження, матусю. Бажаю тобі, рідна моя, кожен ранок зустрічати, немов рання пташка, що співає дзвінко, бажаю кожен день перетворювати у чудове свято посмішок, доброти та радості, бажаю кожен вечір проводити у світлих надіях та теплих почуттях, бажаю кожну ніч мріяти про щось цікаве та дивовижне. І нехай твої мрії здійсняться, мамо.

***
З днем народження, мило мамо. Я бажаю тобі, моя рідненька, завжди бути такою жвавою, веселою, гарною, доброю, відкритою, щирою, талановитою, натхненною, життєрадісною, неперевершеною. Матусю, також бажаю тобі чудового самопочуття та доброго здоров’я, незгасаємою любові серця та гармонії душі.

***
Мило мамо, з днем народження тебе. Дякую за твою любов, ніжність, за твоє тепло. Я бажаю тобі, мамо, безмежного щастя та безкрайніх просторів можливостей для здійснення усіх твоїх мрій. Мама, будь здорова, щаслива, кохана та завжди натхненна.

***
Мила матуся, я тебе вітаю з днем народження. Від усього серця бажаю тобі солодких миттєвостей щастя та щирого відчуття любові, чудового настрою та відмінного самопочуття, блискучих ідей та успішного втілення у реальність яскравих бажань.

***
Матусю, вітаю тебе з днем народження. Мило моя, бажаю вільних польотів твоєї душі у хмаринках мрій та добрих сподівань, бажаю радісних зустрічей с дорогими людьми, бажаю міцного здоров’я та вічного щастя на серці.

***
Матусю, вітаю тебе з днем народження. Нехай для тебе сяє сонечко, нехай твоя душа літає у хмаринках мрій, нехай для тебе завжди будуть відкриті двері у країну радісних сподівань та щасливих подій.

***
З днем народження, дорога матуся! Спасибі за те, що завжди готова допомогти і підтримати, нагодувати смачною вечерею і дати пораду! Довгих тобі років життя, міцного здоров’я і найголовніше – щастя!

***
Улюблена мамочка! Ти – світла людина, сильна і мудра жінка, яка незважаючи на удари долі завжди залишалася доброю і турботливою матір’ю, люблячою дружиною і вірним другом. Здоров’я тобі, рідна, а все інше – благополуччя, радість і щастя ми тобі забезпечимо!

***
Мамуля, з Днем Народження! Нехай в твоїх очах завжди горить пустотливий вогник, душа залишається молодою, а натхнення жити і творити ніколи тебе не полишає. Нехай в будинок приходять тільки хороші новини і добрі порядні люди.

***
Матуся— ти моя найрідніша людина, ти завжди поруч і я мрію про те, щоб це тривало якомога довше. В тобі стільки доброти і щирості, сили і мужності, я бажаю в твій день Народження, щоб з роками ти тільки примножувала свої духовні і матеріальні багатства. Хай діти і онуки не засмучують тебе, друзі частіше приходять до тебе в гості, а чоловік як і раніше дивиться на тебе з любов’ю і обожнюванням.

***
Минають роки, а ти як і раніше світишся добротою і любов’ю, радо запрошуєш у свій будинок і оточуєш турботою близьких людей. Яке щастя, що ти – моя мама. Будь щаслива, моя рідна і нехай ніякі життєві обставини або перешкоди не стоять на твоєму шляху, всюди супроводжує удача і успіх.

***
Коли ти посміхаєшся, стає світліше і у мене на душі, тому, матуся, нехай в твоєму житті буде якомога більше яскравих позитивних моментів. Міцного тобі здоров’я, гарного настрою і благополуччя! З днем Народження, будь щаслива і улюблена!

***
Лише Господу Богу відомо, скільки сил і часу ти витратила для того, щоб сьогодні за цим столом зібралася велика і дружна родина! Від щирого серця, матуся, вітаю з днем Народження і бажаю виконання всіх бажань. Найголовніше для нас, щоб ти була здоровою і в твоєму серці ніколи не поселялися відчай і печаль.

***
Мамочка! Нехай все, що приходить в твоєму житті буде тільки позитивним, бажаним і добрим. Тільки хороших звісток, добрих людей на шляху і, звичайно, міцного здоров’я і удачі! Нехай твоє життя буде повне тільки яскравих і позитивних моментів!

***
Твої обійми — найтепліші, твої руки – найніжніші, твоє серце – саме добре! Спасибі тобі за це, моя рідна! Як добре знати, що на світі є матуся, яка готова в будь-яку хвилину підтримати і допомогти. Дорога, я тебе не підведу і буду тільки радувати! Спасибі тобі за все! Виконання всіх заповітних бажань і побільше приводів для посмішки!

***
Дорога мама, вітаю від щирого серця з Днем Народження! Довголіття тобі, рідна, і міцного здоров’я! Нехай у серці живе весна, у всьому супроводжує оптимізм і удача, а поруч завжди будуть добрі і щирі люди. Нехай очі сяють від щастя, а серце переповнює любов і щастя. Ми тебе дуже любимо і вдячні за все!


З днем народження моя дорога мамулечка! Ти для мене найрідніший, важливий, надійний і улюблений чоловічок на землі. Я хочу, щоб ти завжди була чарівна душею, і сповнена іскрометної енергії. Живи ще багато – багато років обходячи стороною негаразди і радуй нас своїм життєлюбством.

***
З днем народження моя Дорогоцінна мамулечка! Бажаю тобі, щоб кожен твій новий день починався з французького ранку під ароматний чай з круасанами. Щоб не знала ти бід, тривог і печалі. Залишайся завжди такою ж молодою, підтягнутою і невимовно щасливою.

***
Безцінна матуся хочу привітати тебе з днем Народження і побажати найяскравішого року, наповненого позитивним життям, емоціями нестримних веселощів. Літай на підборах щастя і потопай в океані неземної любові. Хай скрізь тобе супроводжує ангел миру і злагоди.

***
Мамулечка з днем Народження Тебе моя дорога! Залишайся завжди такою нереально красивою, молодою, пружною і спортивною особою, у якої завжди є своя думка і стійка суспільна позиція. Знай і завжди пам’ятай, що ти чарівна, ніжна і прекрасна.

***
З днем народження моя підтримка і опора, моя ненаглядна мамусю! Я тебе дуже люблю. Хочу побажати, щоб ти квітла з кожним роком все яскравіше, щоб життя не змогло тебе чимось засмучувати. Щоб ти завжди посміхалася і співала душею, була на піку моди і стилю життя.

***
Дорога моя промениста мамулечка — Ти мій скарб і дорогий діамант в ранимій оправі. Я хочу привітати тебе з твоїм днем народження. Нехай у тебе постійно буде достаток блага і щастя. Нехай життя тобі подарує букет з здоров’я, терпіння, довголіття і романтики.

***
Промениста моя мамулечка! З днем народження тебе моя ненаглядна. Нехай ніколи твоє серце не відвідує смуток, печаль і туга. Ти у мене найулюбленіша мамулька на всій Землі. Я безмірно пишаюся тим, що ти саме моя мама, а не чиясь ще.

***
Мамулечка, ти як яскраве ранкове сонце навесні щодня чекаєш мене. І ось сьогодні у тебе день народження. Я поспішаю сказати, що ти у мене найдорожче з того, що взагалі може бути. Ти моя квітуча троянда насолоджуйся кожним моментом цього розкішного і одночасно швидко плинучого життя.

***
Сьогодні самий чудовий день в календарі, день твоєї появи на світ незрівнянна мама. Ти завжди була і є у мене сама – сама. Нехай твоє життя ллється через край енергійної річки, яку ніколи і ніщо не затьмарить. Ти мій промінь щастя і великої любові.

***
Неповторна мамулечка вітаю тебе з днем твого варення! Нехай біди проходять стороною твій дім і тільки веселощі, сонячні дні і море удачі наповнюють чашу твого гідного життя. Ти у мене найкраща і улюблена. Ніколи не сумуй і тримайся нагорі позитиву!

***
Немає на світі людини, яка любила б тебе сильніше, ніж мама. Вона не залишить, завжди обійме і допоможе порадою. Так будь же щаслива, мамо, нехай в твоїх очах не гасне вогник, а в душі завжди буде літо.

***
Кажуть, що ти залишишся дитиною до тих пір, поки у тебе є мама. Міцного здоров’я і сил, матуся, нехай твої діти ніколи не дорослішають і завжди будуть радувати твоє чуйне материнське серце.

***
Сьогодні одна приголомшлива людина стала ще на один рік старше. За цей час багато чого сталося, як хороше, так і не дуже, але головне одне – ми залишаємося сім’єю і так буде завжди. Безмежного щастя тобі, мамо, нехай біда ніколи не увійде в твій дім, поступившись місцем удачі і благополуччю.

***
У кожного з нас є свій ангел в земному вигляді, який не залишить в біді і буде любити і берегти тебе, навіть якщо ти згрішиш. У мого ангела сьогодні день народження – і цей ангел ти, мама. Нехай у тебе за спиною завжди будуть крила, які захистять тебе від будь-якого нещастя і дадуть сили у важкі хвилини.

***
Важко висловити всю ту любов і ніжність, що переповнюють мене в хвилини, коли я думаю про тебе. Мама, ти мій світ, моє сонце, яке взяло на себе таку велику відповідальність – виростити нову людину. Спасибі тобі, матусю, міцного здоров’я тобі, нехай до тебе прилетить твоя власна птиця щастя, яка виконає всі твої мрії. Сил і терпіння тобі, хоч я і засмучую тебе часом, але знай, що я нескінченно тебе люблю.

***
Мамуль з днем народження тебе, незважаючи на твої роки твій блиск в очах не згасає. Ніколи не дивись на свої роки, вони нічого не означають, найголовніше, це те, що ти молода душею. Нехай кожен день буде для тебе найкращим, і кожен чоловік подарує море квітів.

***
Мамулічка зі світлим святком тебе. Нехай сьогодні буде сонце світити трішки яскравіше, посмішок буде більше, а подарунки найбажанішими, і головне, щоб улюблені люди були поруч. Ніколи не сумуй і пам’ятай, що за чорною смугою завжди йде біла, і нехай ця біла смуга буде набагато ширше.

***
Мама зі святом тебе. Сьогодні всі привітання, всі тости і весь світ належать тільки одній тобі. Нехай шампанське ллється рікою, на твоїх очах були сльози радості, і ти була світлим промінчиком для усіх коханих людей.

Привітання мамі з днем народження від дорослої дочки


Дорога мамулічка вітаю тебе з твоїм днем народження. Ти найкраща мама в світі, я рада, що саме ти є моєю мамою. Я хочу, щоб ти завжди була такою ж молодою, навіть твої зморшки так сильно прикрашають тебе.

***
З Днем народження матусю! Ти найрідніша і найближча для мене людина, адже саме ти завжди підбадьорювала, допомагала, підтримувала словом і ділом. Ти завжди вірила в мене і не давала опустити руки. Хочеться попросити вибачення, якщо іноді засмучувала або ображала тебе. Залишайся завжди такою ж життєрадісною, доброю, ніжною і оптимістичною. Міцного здоров'я тобі, благополуччя, побільше радісних хвилин і довгих років життя. Ти найпрекрасніша матуся на світі, я тебе дуже люблю!

***
Подяка мамі від доньки

З днем народження, рідна мамо! Вітаю тебе сьогодні з твоїм святом. Ти пробач, що буваю вперта, але знай, що це все не зі зла. Я хочу тобі подякувати за все, що ти для мене робила та робиш. А ще хочу, щоб ти дуже довго була поруч зі мною на цьому світі. Будь щаслива, мамусю!

***
Слова вдячності матері від сина


Мамо, кохана, рідна, з днем народження, мила моя! Я тебе вітаю від душі! Нехай Бог завжди оберігає тебе, нехай береже тебе твій Ангел Хранитель. Будь завжди щаслива. Я гордий бути твоїм сином і дякую тобі за усе, що ти робиш для мене. Знай, що я це ціную. Я люблю тебе! Ти найголовніша, найдорожча людина у моєму житті!

Оригінальні побажання для мами з ювілеєм


На ювілей 40 років


Сорок років – це ще не вік! Здається, що ти тільки взяла розгін. Знай, що ніколи не виходять з моди радість, оптимізм, здоровий сміх. Нехай завжди вистачає коштів, здоров'я, часу, ентузіазму, сил. Щоб і праправнуки свого часу з любов'ю згадували твоє завзяття і запал. З ювілеєм, мамо!

***

З днем ​​народження тебе, мамо! У тебе сьогодні чудовий ювілей – 40 років! Позаду майже половина життя! Я бажаю, щоб це була не половина, а лише третина! Твори книгу свого життя, наче бестселер: на одному диханні, захлинаючись, прикрась яскравою аквареллю в ній кожен епізод.

***

З 50-річчям

Матусю, сьогодні Вам вдруге виповнилося 25. Ви молоді, здорові й повні сил! Тому просто побажаю Вам щасливо зустріти ще як мінімум парочку 25-річних ювілеїв, а час від ювілею до ювілею проживати на повну: весело, з вогником, заряджаючи навколишній світ своєю енергією та оптимізмом!

***

Мамо, півсотні років ніби багато, але за сучасними мірками – зовсім мало! В Європі якраз починають жити в півсотні років. Адже є життєвий досвід і стаж, але п'ятдесят – тільки початок. Коли все життя лише попереду, у відсотковому відношенні – це часточка. Вже подорослішали діти й пора думати про себе! Тому сто разів – здоров'я, адже пенсія ще далеко. Щоб грошей кури не клювали, удача щоб завжди була, щоб в п'ятдесят мрії збувалися й легко вирішувалися всі справи!

***

З ювілеєм 60 років

Мамусю, тобі сьогодні знову 20,
Нехай вже навіть в третій раз.
Не думай в цифрі сумніватися,
Щоб вогник в очах твоїх не згас!

***

Мамо, бажаю вічної молодості, а щастя щоб – повна хата. Дітей і онуків, успіхів у будь-якій справі! Бажаю насолоджуватися світом. Здоров'я нехай не перешкоджає щасливому життю! Ще не раз відзначимо твої чергові 20 й почуємо твій дзвінкий сміх, адже 60 – тільки початок!

***

У ювілей 70 років

Мамо, сьогодні вам 70! Вас прикрашають зморшки, сивина додає шарму! А за роки, що Ви прожили, ви стали мудрою. 70 років – велика дата! Бажаю жити в злагоді, не хандрити та не хворіти, веселіше дивитися на світ. Нехай не буде прикрощів та неприємностей. Бажаю тішити нас та радісно прожити до 120 років!

***

Мамо, бажаю тілом бути в порядку, а душею тільки молодіти, адже вік – лише умовність. Звичайно, 70 літ – чимало, але суть не в цьому, це просто рахунок. Живіть душа в душу з рідними, діліться своїм досвідом. Нехай день прийдешній буде краще, а здоров'я буде міцним. З ювілеєм!


Читайте також