03.01.23

Ухилитися від розмови та не реагувати на провокації: як спілкуватися з конфліктними людьми

Більшості людей доводиться у своєму житті стикатися з конфліктними та вороже налаштованими людьми. Причин невиправданої конфронтації багато, і вони складні. Але в будь-якому випадку важливо реагувати випереджувально та ефективно, коли на карту поставлено власні інтереси, безпеку та права.

 

Як правильно спілкуватися з конфліктними людьми, радить видання Psychologytoday.

Тримайтеся на відстані. Якщо на карту не поставлено щось важливе, не витрачайте своїх ресурсів, намагаючись боротися з агресивною людиною. Незалежно від того, чи маєте ви справу з розгніваним водієм, конфліктним родичем або владним начальником, тримайтеся на відстані та уникайте спілкування, якщо в цьому немає потреби.

Читайте також: Як вчасно дізнатися, що ми набридли співрозмовнику

Захистіть себе. Якщо спілкування з конфліктною людиною не уникнути, головне – захистити себе. Якщо ситуація не влаштовує, краще просто піти. При необхідності можна використовувати фрази "Давайте розберемося з цим після того, як охолонемо ..." або "Зараз невідповідний час для розмови ...".

Зберігайте спокій. Чим менше ви реагуєте на провокації, тим довше зможете зберегти здорові міркування, які допомагають не гніватися. Перш ніж сказати або зробити щось, про що пізніше можна пошкодувати, краще зробити глибокий вдих і порахувати до десяти. Цей простий прийом допоможе повернути самовладання. 

Читайте також: Как реагировать на критику? 5 стратегий борьбы с критиканами

Не приймайте на свій рахунок. Те, що конфліктні люди говорять і роблять, є проєкцією їхньої власної реальності. У складній ситуації краще залишатися несприйнятливими до їхньої думки та дій, уникаючи таким чином непотрібних переживань.

Читайте також