02.01.23

Чому знайомі та друзі зникають із ваших соціальних стрічок

Цього року соціальні мережі майже перестали пропонувати вікно в життя наших близьких. Виявляється, соціальна частина соціальних медіа, яка допомагала формувати поведінку людей в Інтернеті та поза ним протягом понад десять років, виявляється чимось на зразок моди. Він в’яне сумно, повільно, як звички в Інтернеті; зрештою люди, які надсилатимуть публічні повідомлення про дні народження у Facebook, будуть такими ж рідкісними, як і ті, у кого все ще є адреси електронної пошти AOL.

У 2022 році навіть компанії соціальних мереж відмовилися від порятунку контенту, пов’язаного з друзями. Мережі покладаються на наявність достатньої кількості каналів для людей, щоб розважати їх під час прокручування, тому вони можуть розміщувати рекламу між кожними кількома публікаціями та заробляти гроші. І таких особистих публікацій більше не відбувається.

Facebook роками хвилювався цією неминучістю. Наприклад, у 2017 році компанія почала спонукати людей приєднуватися до груп у Facebook, щоб розширити мережу друзів і потенційний вміст, який вони могли б показувати у своїх стрічках. Деякий час це працювало, але цього року, оскільки бюджети рекламодавців скоротилися, а Apple Inc. обмежила ефективність реклами, материнська компанія Meta Platforms Inc. вирішила, що потрібні більш радикальні кроки. Це дозволило професійним творцям вмісту взяти на себе контроль.
Послуги, які Facebook та Instagram надаватимуть у майбутньому, відрізнятимуться, вони більше орієнтовані на інтереси користувачів, ніж на їхніх друзів. Вони копіюють TikTok, захопливу програму для короткого відео, яка розважає людей за допомогою штучного інтелекту та вимагає від користувача мінімальних зусиль, щоб вирішити, що варто подивитися. Люди, які публікують більшість, будуть «творцями» — тими, хто намагається зробити кар’єру за допомогою соціальних мереж.

Meta, попри зміну алгоритму та масове звільнення 13% своєї робочої сили, є найстабільнішою компанією в групі. Snap Inc., власник Snapchat, скоротила 20% персоналу разом з інвестиціями в експериментальний бізнес. Навіть найбагатша людина на землі нервує: «Як заробити невеликий стан у соціальних мережах?» Маск написав через кілька тижнів після того, як став власником Twitter. «Почніть з великого».

Здається, немає достатньо популярного стартапу, який чекає свого часу, щоб зв’язати людей із їхніми друзями. Більш імовірно, що місцем за замовчуванням для обміну особистими речами залишаться просто приватні повідомлення та повідомлення в малих групах. Але наближаючи 2023 рік, опублікуйте цей феєрверк в Instagram, якщо ви все ще відчуваєте бажання. Можливо, це востаннє.

Читайте також