Станом на кінець лютого цього року в Києві в передаварійному або аварійному стані перебувають 101 міст і шляхопровід.
Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.
З року в рік столиця України “покращує” свої показники в світовому рейтингу проблем на автодорогах. Згідно з даними “Traffic Index 2019”, головне місто нашої країни посідає 12 позицію з проблем з пересуванням автотранспорту серед міст планети.
“Міст на Троєщину” – Подільський мостовий перехід. Почали будівництво ще в 1993 році. Потім його кілька разів “заморожували”. Одним з каменів спотикання для ритмічного будівництва свого часу стали дачні ділянки, по території яких повинен проходити шляхопровід. Їхні власники були категорично проти знесення близько півтори сотні цих будівель заради блага жителів Деснянського і Дніпровського районів, чиє населення перевищує кількість жителів більшості обласних центрів України.
Торік київський мер Віталій Кличко повідомив, що до кінця нинішнього року планується запустити автомобільний рух цим мостом-довгобудом. За найоптимістичнішими прогнозами, за умови стабільного фінансування, рух поїздів метрополітену запустять по шляхопроводу не раніше, ніж через 4-5 років.
Читайте також: Столичную власть попросили разобраться со сливами неизвестного вещества “Киевводоканалом” в Днепр
“Києву потрібно як мінімум два, а то і три нові мости: один ближче до Канева, щоб розвантажити Окружну дорогу, інший – що з’єднувати Воскресенку з Мінським масивом, третій – ближче до дамби Київського водосховища (для транзиту великогабаритного транспорту). Крім того, термінового аудиту і ремонту потребує близько 80 шляхопроводів і мостів місцевого масштабу”, – зазначив в інтерв’ю репортерам аналітик Фонду громадської безпеки Юрій Гаврилечко.