16.01.22

Порошенко - Кучме: «Я - член Вашої команди! Буду виконувати любий Ваш наказ! Там де Ви скажете!»

Кто вы, Петро Порошенко?

Кучма-Порошенко-Дворкис
Кучма, Порошенко, Дворкис. Винница, 1999 г.

Все прекрасно помнят историю так называемых "пленок Мельниченко", записанных в кабинете тогдашнего президента Леонида Кучмы якобы майором Госохраны Николаем Мельниченко.

Среди многих персонажей «пленок Мельниченко» также фигурирует и экс- президент Украины Петр Порошенко.

Если верить записям, то Петр Алексеевич был довольно близок к Леониду Макаровичу и его преемнику — Виктору Ющенко. Более того, уже тогда Петр Порошенко недолюбливал Юлию Тимошенко и пытался «перекупать» народных депутатов из ее фракции для стабильной работы парламента в интересах тогдашнего президента.

Ещё во время президентства Леонида Кучмы поднимался вопрос о том, что Порошенко был агентом КГБ (как и Медведчук, и Григорий Суркис, и Владимир Литвин). Бывших, конечно же, не бывает. 

Пётр Алексеевич был завербован в годы учёбы в университете Шевченко. Мотивация сотрудничества с КГБ - его отец Алексей Порошенко в 1986 году был осуждён за "хищение государственного имущества путём злоупотребления своим служебным положением" (самая тяжелая статья). В то время родственники осуждённых по такой статье были изгоями и не имели каких-либо перспектив.
Завербован он был по "пятой линии", то есть эта категория боролась якобы с диссидентами, а на самом деле стучали на друзей, близких и даже родственников. Их доносы и расписки в получении вознаграждений за усердную работу по-прежнему хранятся в архивах ФСБ и СВР. Публикация материалов из этих архивов фактически означает гражданскую смерть агента. Это похоже на пистолет со взведенным курком. Дуло его находится у виска агента, а спусковой крючок - под контролем российских спецслужб. Проигнорировать такой "аргумент" практически невозможно.


Об этом в 2000 году Кучме докладывал глава СБУ Леонид Деркач, что есть на "плёнках майора Мельниченко". Из расшифровок «пленок Кучмы», следовало, что Виктор Медведчук, шеф администрации Кучмы, являлся агентом КГБ под псевдонимом «Соколовский». Другим агентом КГБ, согласно докладам председателя СБУ Леонида Деркача, был Григорий Суркис, близкий деловой и политический партнер Медведчука. Теперь, как из тех же записей следует, что Петро Порошенко с большой долей вероятности также агент КГБ.

Согласно понятийному аппарату спецслужб, агент – это лицо, завербованное спецслужбой и сознательно выполняющее ее задания.

30 августа 2000 года. Беседа Леонида Кучмы с руководителем Государственной налоговой администрации Николаем Азаровым.

Азаров: Ну, я Петю повоспитываю, потому что, если Петя по молодости...
Кучма: Да нет, он не такой уж простой.
Азаров: Не такой уж простой.
Кучма: Ты знаешь, что он заканчивал?
Азаров: Что?
Кучма: Институт международных отношений.
(Пауза).
Кучма: А если ты задашь такой вопрос Литвину, то он скажет, что каждый студент там практически был агентом КГБ. Каждый студент был негласным агентом. С них брали подписочку – и все. Давай, не затягивай время...

Пропетлять и избежать плотного знакомства с органами даже в перестроечные времена студент факультета международных отношений Порошенко точно бы не смог.

Где находятся агентурные дела, документальные свидетельства, расписки, доносы и пр. хорошо известно. Накануне развала СССР и в течение нескольких месяцев после этого российские спецслужбы провели сложнейшую операцию по эвакуации агентурных дел из столиц бывших советских республик. В Прибалтике это удалось сделать частично, из Киева было вывезено практически все. Эвакуацией агентурных дел из Киева в Москву руководил лично Галушко, председатель КГБ Украины. Дела вывезли в полном комплекте, а с ними выехал и сам Галушко. Операция прошла настолько успешно, что вскоре его назначили руководителем спецслужб России.

***
Также интересно ознакомиться с расшифровкой «пленок Мельниченко» от 7 июня 2000 года на которой зафиксирован разговор Леонида Кучмы и Петра Порошенко.

Публикуем на языке оригинала с сохраненной грамматикой и пунктуацией, а также ненормативной лексикой. 

7.06.2000 рік Кучма-Порошенко

Порошенко: … Я — член Вашої команди! Буду виконувати любий Ваш наказ! Там де Ви скажете!

Кучма: Ну це зрозуміло.

Порошенко: Я раз в житті зробив вибір і тут ніяких не буде змін! Але я вважаю, що на сьогоднішній день в Парламенті теж буде непроста ситуація. Особливо якщо зараз з Юлею, відняти. Буде розсипатись Батьківщина. То треба підібрати цих всіх, тому що вона йде.

Кучма: Ну з Юлі то кінець-кінцем кінець прийде. Вона ж виступає, так сказать, у. Наші не дають інформацію, но «Файненшл Таймс» дав. Вона йде в справі Лазаренка в Сполучених Штатах Америки.

Порошенко: Я підійшов до Ющенка, на цьому прийомі з Клінтоном, бачу що він такий розчарований. Каже: «Як ми будемо виходити?». Кажу: «Мовчи! Слухай, ну чого ти прив’язався до цієї дури?! Здай її і ми сформуємо нормальну команду! Ну не можна ж так робити».

Кучма: Вона ж. Питання в тому, що не він керує, а вона керує – їм! Вона як тряпку його. І шо які там ці самі?

Порошенко: Фінансових там не має. Нібито через дружину, нібито то там ще через щось.

Кучма: Да я … Шо він наліво не їздить? Чи шо? Я ж знаю, що він тікає часто, блядь, і куди він їзде, йоб твою. Я ж, я ж знаю. Дружина! Що там любов чи що?! Ну те, що вона американка блядь і держдеп, вона ж із ЦРУ!

Порошенко: Канешно.

Кучма: Всі знають, господи. І він же знає звідкіля вона.

Порошенко: Ну на сьогоднішній день важко передбачити, але я вважаю, що зараз буде невчасно якісь зміни робити. Нада заставить щоб він її здав, та й все……..
Читайте также: Накануне возвращения Порошенко предложил помощь “немощному” Зеленскому

Кучма: Ну я ж вчора сказав, це питання Прем’єр-міністра. Він згідно з Конституції повинен. Так що я цього доведу до кінця. Ми сьогодні, ми за 5 місяців використали вже з нашого резерву газа 31 мільярд, а сім і п’ять взяли додатково, на 600 мільйонів доларів, по 80 доларів йому платили блядь, завдячуючи Юлі, глядь, і осталось до кінця року 19 мільярдів.

Порошенко: Нє ну так не можна! Треба зміни робити. Але Суркіса і Волкова … теж не можна, треба щоб державні інтереси пройшли. А то тут одні олігархи, інші олігархи а потом. Я в енергетичному бізнесі ніколи не був, але …

Кучма: Ну приватизації то обленерго.

Порошенко: Робить Суркіс.

Кучма: Да! Ну я ж не хочу счас займатись приватизацією, бо немає іноземного інвестора.

Порошенко: Абсолютно вірне рішення.

Кучма: Знов Суркіс купив?

Порошенко: Знову купить….

Кучма: Але ми і більшість розвалимо к чортової матері, бо весь час же загострюється. Значить Юля ж розкручує, так сказать, олігархів, блядь, а сама то Господі! Вона тільки за 96-97, тільки в Кіпр перевела 350 мільйонів доларів, із Енергетичних Систем.

Порошенко: Леонід Данилович! Якби зараз пройтись по депутатах яким чином…….

Кучма: За 2 роки.

Порошенко: Якби зараз закрутити по депутатах щоб вони, зрозуміли, що варто звідти повиходити.

Кучма: З «Батьківщини» (фракція Тимошенко — УП)?

Порошенко: З «Батьківщини», то це б суттєво стабілізувало ситуацію в більшості. І будь які її кроки уже б нічого не змогли зробити в парламенті, загрози б для більшості вже не було.… І стойких би там лишилося мало.

Кучма: Ну поки ми її, як кажемо, не чіпаємо бо…

Порошенко: Да, да і в такому випадку загрози для більшості не було б. Я це ще тримаю конфіденційно, але до мене вже підходили з Юлиної фракції. Обговорювати так би мовити умови переходу.

Кучма: Ну поки вона тримається. Але ж ми перекриємо їй всі канали.

Порошенко: Нада переговорить з Азаровим. Дійсно, щоб ті бізнесмени, які сьогодні її фінансують трохи, щоб вийшли звідти. Щоб їм дали зрозуміти що…

Кучма: (Перебиває) Які знаходяться в «Батьківщині»?

Порошенко: В «Батьківщині».

Кучма: Ну а хто там?

Порошенко: Ну є там і Сафронов… є там і Ременюк… Вони вирішують всі свої проблеми через Юлю. Ну хай Азаров…

Кучма: Ну, ми їм наступимо на яйця! Ми ж нікого ще не чіпали.

Порошенко: Це ж не для того, щоб людям погано зробити. А щоб більшість підреалізувати. Тому що вона зробить черговий якийсь…

Кучма: Ні! Так ти можеш сказати (не посилаючись на президента): «Хлопці! Ви ж розумієте, що далі влада так дивитися не буде! Ми ж вас прижмемо так, що от вас останеться одне мокре місце! І все».

Порошенко: Все це зрозуміло.

7.06.2000 рік Кучма-Порошенко-Бевз

КУЧМА: Я з тобою порадиться хочу. Що там за ситуація у Вінниці? Щоб не опинились ми у розбитого корита, бля.

ПОРОШЕНКО: Та там як і у Запоріжжі.

КУЧМА: Запоріжжі. Ціна губернаторові, блядь, Запоріжжя.

ПОРОШЕНКО: Я думаю, що якщо губернатор не може провести мера, то гріш ціна такому губернатору. Я тільки вчора повернувся з Вінниці, два дні там працював. Ну там щиро, відверто кажучи, то місяць тому ситуація була тривожна. Іванов погодив кандидатуру, яка фактично на той час…

КУЧМА:(перебиває) Не мала шансів да?

ПОРОШЕНКО: Не мала! Ну не дуже підтримку з боку більшості громадськості. Тільки мені Іванов сказав, що він з вами кандидатуру погодив і погодив щоб я включився в цей процес. По перше я виділив фінансування, по друге я прислав…з Києва., на сьогоднішній день ми провели…., провели останнє соціологічне опитування на 3 червня, він на першому місці. Це вже виконано… Паховський.

КУЧМА: Як його прізвище?

ПОРОШЕНКО: Паховський.

КУЧМА: Паховський

ПОРОШЕНКО: Він заступник голови облдержадміністрації.

КУЧМА:Якими питаннями він займається?

ПОРОШЕНКО: Він займався промисловістю, до цього працював головою фонду, обласного фонду відділення держмайна.

КУЧМА: Угу.

ПОРОШЕНКО: Які проблеми можуть ускладнити цю ситуацію? Знов таки тут нема ні друзів нічого, тому, що ми повинні перемагати.

Перше — правоохоронні органи мають певні стосунки з другим кандидатом, який має другий рейтинг, а весь час йшов на першому місці, його прізвище Коробкін, він місцевий бізнесмен, має давні, дуже плотні стосунки з начальником УВС області Бевзем Валерієм, і Бевз його так би мовити…

КУЧМА: Слухай це ж новий там начальник УВС. Ми ж Бевза забрали із Чернігівської області і перекинули на цю.

ПОРОШЕНКО: На Вінницю. Він, Бевз, має стосунки з цим Коробкіним, новий начальник управління внутрішніх справ. Він, Бевз, же вінничанин він звідси виріс.

КУЧМА: Да! Ну йому зробили, так-сказать, добру послугу, хай …

ПОРОШЕНКО: Да і я, по суті я його розумію, він не помагає йому, але оскільки він його давно знає, то він так би мовити…, і цей бізнесмен був впевнений в своїй перемозі, витратив гроші, і не погоджувався іти на те, щоб знімати свою кандидатуру, хоча за шо його було там брати було більше ніж достатньо.

Більше того була певна домовленість з керівником податкової адміністрації області, щоб його не трогать.

Но, маємо те, що маємо і в цих умовах я двічі говорив з губернатором, щоб теж переговорив з правоохоронними органами. Я розумію коли ми з червоними боремось, але коли ми наші голоси розпорошуємо і даємо підстави щоб пройшов червоний то це недоцільно. Двічі збирав, останній раз збирали на тому тижні, але таких серйозних зрушень в цьому напрямку не відбулось. Але, робота продовжується.

КУЧМА: А що за бізнесмен? Чим він займається?

ПОРОШЕНКО: Нічим серйозним. В нього і ресторанний бізнес, місцевий такий шо… від міської влади…

КУЧМА: А цей Коробкін да?

ПОРОШЕНКО: А цей Коробкін да. Но, ми вчора провели три потужні акції,…вчора я туди виділив чотири машини, виділив туди гроші, ми провели там телевізійні акції. Нібито, нібито все повинно бути гаразд. Якщо не буде провокацій збоку Дворкіса…

КУЧМА: Я счас Бевза за яйця, блядь, візьму скажу, блядь, якщо програєш…

ПОРОШЕНКО: І по виборам у Вінниці Леонід Данилович я теж повинен проінформувати. Сьогодні там Мороз. На п’ятницю — суботу туда їде Симоненко і в ту неділю був Матвієнко. Вони всі підтримують лівого кандидата (Назарчука?)

КУЧМА: А хто він такий? А! Це бувший цей самий…

ПОРОШЕНКО: Це колишній голова Облради… З ним можна працювати,… там проти … вже порушили кримінальну справу. Я з ним зустрічався і кажу: Іван іди заступником голови… і все. Він би пішов, але оцей тиск Мороза-Симоненка на нього вони його як прапор висунули…

КУЧМА: З’єднайте мене з начальником міліції, начальником УВД Вінницької області Бевзом.

Секретар: Добре. Єсть.

КУЧМА: Тільки не з Київським а з Вінницьким, блядь. Я йому сам скажу.

ПОРОШЕНКО: Я думаю якщо він скаже то все буде нормально.

КУЧМА: А куди він дінеться. Слухай я його спас з Чернівців, блядь… Треба було вигонять його з міліції, я його в Чернігівську отправив, а тепер на підвищення…

КУЧМА: (по телефону з Бевзом) Слухай? А чого в тебе розбіжності з Івановим по кандидатурі на пост мера, а? Не віриш? Тому я тебе прошу, так сказать, ви повинні бути так сказать в одній команді.

І ваше завдання провести ту кандидатуру яка буде співпрацювати з обласною адміністрацією, а не буде в цьому самому блядь в опозиції блядь. Да, да. (Сміється) Мені сказали що Бевз став Коробкіна підтримувати, там. Да! Вот правильно! Я тебе на батьківщину повертав не для того щоб ти там чиюсь політику проводив. А ти політику Президента повинен проводити. Да чи ні?
 

Читайте також