Цього року соціальні мережі майже перестали пропонувати вікно в життя наших близьких. Виявляється, соціальна частина соціальних медіа, яка допомагала формувати поведінку людей в Інтернеті та поза ним протягом понад десять років, виявляється чимось на зразок моди. Він в’яне сумно, повільно, як звички в Інтернеті; зрештою люди, які надсилатимуть публічні повідомлення про дні народження у Facebook, будуть такими ж рідкісними, як і ті, у кого все ще є адреси електронної пошти AOL.
У 2022 році навіть компанії соціальних мереж відмовилися від порятунку контенту, пов’язаного з друзями. Мережі покладаються на наявність достатньої кількості каналів для людей, щоб розважати їх під час прокручування, тому вони можуть розміщувати рекламу між кожними кількома публікаціями та заробляти гроші. І таких особистих публікацій більше не відбувається.
Facebook роками хвилювався цією неминучістю. Наприклад, у 2017 році компанія почала спонукати людей приєднуватися до груп у Facebook, щоб розширити мережу друзів і потенційний вміст, який вони могли б показувати у своїх стрічках. Деякий час це працювало, але цього року, оскільки бюджети рекламодавців скоротилися, а Apple Inc. обмежила ефективність реклами, материнська компанія Meta Platforms Inc. вирішила, що потрібні більш радикальні кроки. Це дозволило професійним творцям вмісту взяти на себе контроль.