30.06.20

Клітина в бікіні пообіцяла боротися з політичним проститутом Криклієм



Олександра Клітіна оголосила про створення власної партії "Україна проти корупції", героїня секс-скандалу, колишній заступник глави Міністерства інфраструктури. Про це вона повідомила в відеоповідомленні на своїй Facebook-сторінці у вівторок, 30 червня.
"Я вирішила боротися за правду самостійно через те, що на цих ідіотів в штанах точно надії немає. Я створюю свою партію "Україна проти корупції", щоб нарешті розібратися з цими політичними проститутами", - заявила Клітіна.
Вона зазначила, що була звільнена міністром Криклієм, оскільки заважала "красти на "Укрзалізниці". У цю мить головна мета Клітіної - "розібратися з усіма політичними корупціонерами і проститутами".
"Вони думають, що якщо у них в штанах щось є, то цього достатньо для успіху, і можна ображати жінок. Але жінки у сто разів розумніший і чесніше, ніж ви. Міністр Криклій, він мене не тільки звільнив, він мене облив брудом так, щоб я ніколи не оговталася, тому що заважала їм красти на "Укрзалізниці". Тому я хочу розібратися з усіма політичними корупціонерами і проститутами. Всі охочі приєднуйтесь до мене. Скажемо "Ні" політичним проститутам", - заявила вона.

Як повідомлялося, 23 червня Клітіна почала працювати на посаді радника голови Державного космічного агентства України.

Читайте також: «Баба поддутая, но рабочая». Арахамия и Корниенко обсудили коллегу Аллахвердиеву

Нагадаємо, восени 2019 навколо її персони Клітіної розгорівся секс-скандал. Так, виключений із фракції "Слуга народу" народний депутат Антон Поляков, опублікував фрагмент розмови нардепів від "Слуги народу", в якому говориться, що Клітіна отримала свою посаду через ліжко. У відповідь Клітіна заявила, що інформація про нібито "кар'єра через ліжко" насправді є замовленням, і пов'язала це з опором реформам.

Читайте також