12.11.20

Привітання з Днем народження дружині своїми словами

Кохана, з твоїм приходом в моє життя у мене в серці оселилася безмежна любов, а коли ти стала моєю дружиною, — у нас в будинку оселилася вічно квітуча весна! В твій День народження хочеться знайти приємні слова, але всі сказані мною слова не будуть гідні такої ніжної і ласкавої дівчини, як ти! Я лише хочу сказати, що безмежно вдячний твоїй турботі, твоїй підтримки і радості, що ти приносиш в моє життя. Ти — половинка мого серця, дівчина, яка підкорила мене назавжди! З Днем народження! 

*** 

Неважливо скільки років з тобою ми поруч, чи перший романтичний рік або другий десяток ми живемо дружно, я кожен рік в твоє свято, твій зворушливий день народження бачу свою кохану дружину, такою ж, як побачив в перший раз! Мене підкорила і завжди підкорює твоя ніжність і ласка, трепетне ставлення до сім’ї і наших дітей, і звичайно твоя безмірна любов до мене! У День народження, моя жадана і єдина, хочу тільки побажати, щоб між нами не згасав цей вогонь довіри і справжньої любові, щоб навіки ти не знала від мене образ і розчарувань, а лише відчувала гордість і ніжну радість! Кохана моя дружина, з днем твого народження!

Дивись також: Привітання з днем народження дружині від чоловіка

***

Кохана дружина, сьогодні День народження твій! Тебе поспішаю привітати з букетом польових квітів. І вранці я прокинувся раніше за всіх, вийшов у поле, вмився краплями роси, подумав: дякую Богу за те, що він мені тебе послав. Ми прожили з тобою не мало і не багато, але цього достатньо, щоб зрозуміти, що одне без одного ми ніяк не зможемо, залишилося тільки все, як є, прийняти. Нехай труднощі іноді на шляху зустрічаються, ми разом через них, рідна перейдемо. Ти тільки будь зі мною, кохана… Я обіцяю, що зроблю все, щоб прекрасні очі твої сяяли від щастя і посмішка не сходила з твого личка. З Днем народження, кохана, моя найбажаніша і неповторна!

*** 


У День Народження твій хочу сказати. Моя кохана, витончена, досконала, ти — дружина, дана мені ангелами божими! З тобою, наш вітрильник любові не втрачає тепло і затишок в шторм і штиль, в холод і спеку. Нехай у тебе в душі ніжаться весняні первоцвіти, ніжно обдуваючими бризом щастя і удачі. А твої загадково кличучі очі завжди залишаються повні ніжно—гарячого сонця і перлового моря. Моя любов, вірність і захист будуть з тобою завжди! 

***

Моя дружина! Я хочу привітати тебе і сказати “Дякую”! Знай, що я ціную те, що ти робиш, правда, я забуваю говорити про це. Ти просто ангел—хранитель, оберігаєш мене і підказуєш відповіді на всі мої питання. Я вдячний Богу за подарунок — матір та вірну дружину. 

*** 

Ну ось моя маленька приходять ті дні, коли ти у мене дорослішаєш. І мені не хочеться бажати тобі жіночого щастя, так як я сам зроблю все для того щоб ти була щаслива. Головне, щоб ти була здорова, а все інше ми доб’ємося разом, без тебе мій світ був би порожній.

*** 

З Днем народження, ніжна дружина! Бажаю бути тобі красивою і молодою. Не зустрічатися з перешкодами на твоєму шляху і завжди домагатися поставлених цілей. Будь, моя жінка, яскрава, прекрасна, щаслива, кохана, неповторна і чарівна! 

 ***

Чарівна німфа, цариця, мій ангел, я хочу відсвяткувати з тобою славну подію — твій День Народження! Бажаю своій чарівній, привабливій, мудрій і турботливій дружині завжди відчувати гармонію, відчувати себе чудово, знаходити в повсякденних подіях вагомі приводи для щастя! Дружина, ти опромінюєш мене гарною чарівністю, як блискучий промінь світла, який пробився крізь темряву наступаючого вечора. Нехай для тебе у світі відкриваються будь-які шляхи, унікальні і великі можливості. Бажаю, щоб феєричний настрій ставав для тебе головним початком кожного прийдешнього дня!

*** 

Ти жінка кохана моя, дружина моя прекрасна. Сьогодні світлий день — День твого народження. Я побажати хочу, рідна, щоб твої чудові очі сяяли від щастя і радості, щоб твоя усмішка осявала наш будинок теплом і красою. Бажаю терпіння, адже на твої тендітні плечі лягло важке завдання — зберігати вогнище, берегти затишок, дарувати ніжність і добро. Нехай кожен день твого життя буде сонячним, радісним та яскравим. Нехай кожна мить, залишить у пам’яті світлі спогади, а повсякденне життя не затьмарює. Зі святом, мила! 

***

Сьогодні я хочу привітати з Днем народження свою чарівну дружину! Моя дорога, я часто згадую нашу першу зустріч, коли ти подивилася на мене своїми напрочуд добрими очима і посміхнулася своєю сліпучою посмішкою. Вже тоді я зрозумів, що хочу прожити все життя саме з такою жінкою, доброю, ніжною і турботливою. Я бажаю тобі залишатися завжди прекрасною леді, чудовою господинею, оберігавшою всі ці роки наш затишний будинок, і бути коханою усіма близькими та рідними, які тебе оточують щодня. Дорога дружина, я тебе люблю і дякую, за те, що ти у мене є. З Днем народження!

***
Приваблива моя! Турботлива і сама шикарна дружина! Я щасливий, що знайшов такого надійного супутника як ти. Хочу висловити в твоє свято - в твій День народження, свої щирі почуття. Нехай твоя чудова краса цвіте ще довгі десятиліття! Ти прекрасна і я тебе дуже люблю! 

Дивись також:  Поздравления с днем рождения красивой женщине в прозе

З днем народження, кохана моя! Для мене ти досконала й ідеальна, і нехай весь світ тебе бачить такої. Бажаю, щоб тебе нічого не турбувало, щоб ти частіше посміхалася, щоб твої ідеї були втілені в великий успіх, щоб ти завжди відчувала себе коханою і мною бажаною. 

***

Ти – пристрасна, ти – владна, ти – найкраща дружина, ти – яскрава, прекрасна, ти – іскорка вогню. Тобі я в день народження знову зізнаюся в любові. Таке задоволення, що ти зі мною. Хочу я всі твої бажання здійснити, а сльози й страждання – навіки скасувати. Твоя посмішка ніжна – така радість для мене. І щастя я безмежного тобі бажаю.

***

Чим довше я з тобою живу, тим більше переконуюся: ти – наче сон мій наяву, Любов моя велика! І в день народження в пару рядків прийми від чоловіка вітання. На нашій планеті немає тобі подібної жінки. Бажаю бути здоровою на щастя мені і дітям, ніколи не плакати, красу свою не губити. Усе життя, моя радість, залежить від тебе!

Кохана! Ти моя підтримка та моє щастя! Я вітаю тебе з твоїм днем народженні! Знай, що я завжди буду поруч й ти можеш розраховувати на мене у будь-якій ситуації. Я тебе люблю, поважаю, ціную, обожнюю, оберігаю. Наша сім'я – найцінніший скарб у світі! І я вдячний тобі за нього!

Любо моя дружино, вітаю тебе з днем народження! Нехай для тебе цей світ завжди буде добрим та яскравим, нехай твоє сердце ніколи не відпустить любов та надію, нехай для твоєї душі ніщо не стане на заваді до світлих мрій. Кохана моя, бажаю тобі завжди залишатися чудовою дружиною та неймовірною жінкою.
 

Читайте також