02.11.20

Береза: Зеленський написав пост. І мені реально соромно, що президент моєї країни опускається до рівня гопника.

Зеленський написав пост. У ньому згадав про цінності Майдану. Не згадав про те, що не був на Майдані. Не згадав про те, як сміявся в Кварталі над Майданом. Не згадав і про те, як співпрацював з Януковичем. Тому що його Майдан був на корпоративах. Це він не згадує.

А потім назвав суддів Конституційного Суду чортами. І зробив це не обиватель на кухні за чаркою горілки, а президент України на своїй офіційній сторінці в фейсбуці. Мені не подобаються судді КСУ, які сьогодні запустили кризу в Україні та які завжди раніше обслуговували владу, приймаючи рішення, які замовляються на Банковій. Наприклад рішення про розпуск ВР. Мене злить те, що багато суддів України не судять, а торгують своїми рішеннями. Але я не уявляю, як будучи офіційною особою публічно оскорблять їх і скочуваться до жаргону з підворіття. А Володимир Олександрович не тільки представляє, а й робить. 

Хоча він і раніше вже називав громадян своєї країни засранцями. Мабуть відчуває себе царем.

Але. Тепер будь-яка офіційна особа в Україні може писати про нього – клоун, лох, членограй або некомпетентний чорт. І це буде підкріплено фактами. Розумію, що більшість адекватних політиків так не зробить. Тому що це виглядає безглуздо і ненормально для цивілізованого світу. А для Зеленського нормально. І для нього нормально лицемірити про Майдан, а будучи президентом називати публічно когось чортами. Він просто так і не став президентом. Зеленський прекрасна ілюстрація того, що можна чорта вивезти з криворізького підворіття, але криворізьке підворіття з чорта вивести неможливо. Так, комусь це слововиделення Зеленського припаде досмаку, як і його обіцянка “зуб даю” в ефірі одного з телеканалів. Але, як писали класики, кому і кобила наречена.

І мені реально соромно, що президент моєї країни опускається до рівня гопника. Хоча, справа мабуть в тому, що він з цього рівня нікуди, мабуть, і не піднімався.

Борислав Береза

Читайте також: Ірина Фаріон про оральний треш від ЗЕ. "Сильний" виступ ЗЕ в житомирському університеті

Читайте також