11.10.19

Українці щодня проводять в інтернеті третину доби

Проникнення інтернету в Україні сьогодні становить 63%. Якщо порівнювати з аналогічним показником сусідніх країн (Росія - 67%, Польща - 75%, Чехія - 77%) і провідних країн світу (США - 85%, Канада - 86%, Південна Корея - 90%), Україні ще є куди зростати.

Такі цифри були оприлюднені експертами міжнародної маркетингової компанії Nielsen.

Зазначається, що найчастіше для виходу в мережу українці використовують смартфон (82%), підтримуючи глобальний тренд. Ноутбук використовують 59% українців, ПК - 50%.
«Третину доби українці проводять онлайн. Це майже 8 годин (7:49) щодня. 72% українських інтернет-користувачів (18,4 млн) виходять в мережу щодня. Для порівняння, жителі Південної Кореї проводять трохи більше 5 годин в день онлайн, жителі Німеччини - 4,5 годин, Польщі - 6 годин. Найчастіше підключення відбуваються з дому в робочі та вихідні дні (92% і 90% відповідно), а також з робочого місця (52%). Європейські інтернет-користувачі також віддають перевагу заходити в інтернет з дому, але у вихідні дні роблять це рідше (79%), ніж українці», - йдеться в дослідженні.
Найчастіше в інтернеті українці розважаються (музика, відео, ігри), а також роблять покупки. У топ-10 також входять особисті продажі.

Загалом 68% інтернет-користувачів цікавляться покупкою товарів і послуг. Кожен другий українець, за даними Nielsen, що-небудь купував онлайн, а слово «купити» - друге за популярністю, яке «гуглять» українці (найпопулярніше - «погода»).
ТОП-6 категорій товарів, які українці найчастіше купують онлайн:
  • Модні товари (одяг, взуття).
  • IT-товари та мобільні телефони.
  • Електроніка.
  • Товари для краси і здоров'я.
  • Квитки на заходи.
  • Книги і музика.
Зазначається, що Україна не входить до числа країн-лідерів за рівнем розвитку електронної комерції, але і не перебуває в зародковому стані. Потенціал вітчизняного e-commerce величезний, тому зростання триватиме.

Читайте також