18.10.21

МОЗ: Новація, що не лікує, а пудрить мізки і пускає на вітер кошти платників податків

Міністерство охорони здоров’я хоче налагодити систему надання медичної допомоги українцям таким чином, щоб після прийому у лікаря кожному пацієнту надходило повідомлення про те, скільки влада за це заплатила грошей платників податків.

Про це заявив іноземному виданню Радіо Свобода міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко.

“Для того, щоб була офіційна звітність вся і Національна служба здоров’я здійснила платежі, потрібно кожен прийом хворого внести в електронну систему охорони здоров’я. Ми зараз розглядаємо ще систему пост-чеків. Тобто, коли людина звернулася або до сімейного лікаря, або в госпіталь, їй наприкінці місяця надійде на телефон смс, що її звернення коштувало для держави стільки-то коштів, які держава оплатила”, – сказав Ляшко.


За його словами, так громадянин розумітиме, що держава покриває і які страхує ризики для здоров’я людини, що свідомо платить державі податки.

А хто порахував вартість такої роботи на адміністрацію процесу, формування списків і виплату шалених коштів операторам мобільного зв'язку? Про дії багатьох лікарів, які виписуть непотрібні пігулки за для “процвітання корпоративного інтересу з фармацевтами” а також не соромляться брати з пацієнтів чималі гроші за свою роботу? А величезні відкоти від держзакупівель фармпрепаратів та тестів? І кого збираються лікувати розсилкою тих смс? Обідраних до нитки пацієнтів? Читаючи словосполучення “держава витрачає” стає просто смішно…

Читайте також:  Вакцинація перехворілих не має сенсу - інфекціоніст

Читайте також